Carkan goes Idolexpertiserar

Ja, då var jag här igen...
Fort. lika förbannad.

Jag Hatar Andreas :(

Han skulle passa i en inlandsgrupp som lirar på sunkiga småhotell på små orter inför ett gäng 50+ fulla singelmänniskor.

"- Jag har fått mycket kritik innan också , så jag börjar vänja mig. Jag har ju dock fått väldigt mycket beröm för min röst. De vill att jag ska släppa loss men det blir som en blockad när jag är där uppe på scenen, säger han."-Andreas.

Ska man vara artist då?
Om de sätts käppar o hjulet när man ska uppträda? För vem bryr sig om hur det går när han inte uppträder !?
Han fattar ju Ingenting.

Och inför finalen..
Det är ju ganska uppenbart vem som vinner.
De flesta har säkerligen redan skaffat sig en favorit att rösta på vecka efter vecka i detta skedet.
?Andreas har hängt löst flera gånger = Han är den som ha fått näst minst röster.
?Amanda har hängt löst några gånger= Hon har vid vissa tillfällen varit en av de minst populära
?Marie sitter säkert vecka efter vecka efter vecka efter vecka= Hon är alltid populärast!

Så, grattis Marie till Idol 2007 !!
image83

Right?

Heja heja!


Ikväll blir det till att svänga sina lurrviga med några brudar.
Men jag är fortfarande bedrövad på.... MITT HÅR! :( :( :(
Jag ska aldrig mer klippa mig!


Det verka vara många "okändisar" som läser min blogg med tanke på alla kommentarer de senaste inläggen av helt främmande. But I like it, alot. Keep going, keep going! ;-D

BTW.
Efter en del tjat om att vara ett lejon med små tigerungar som liknar henne så har jag gjort fantasi till verklighet. This is Tina in her dreamworld!
image84image85

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag hoppas också på Marie :)

Postat av: Kändis Angelica

Nämmen hallå nu får du lugna ner dig lite du har iaf fått hälften om bakfoten;) Marie och Andreas skulle suttit osäkert, Andreas skulle åka hem men Amanda ska vinna!

2007-11-26 @ 19:06:32
URL: http://LindbergA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback