Auuh!

Ja igår var det kalasers. Förfesten började med middag och film sen dök ett par vacka flickor upp och då var allt igång. Vi röjde och allt var toppen. Sen anlände grabbarna från festen ovan ner.
Sedan var det utgång.
Vi dansade och drack i baren som inget annat.
Träffade en väldigt generös man som bjöd på både drinkar och blackjack ( vilket jag inte fattar nått av)
Det slutade iaf med att Gurre spelade åt mig och vann 140;-. Tackarrrr.
Sen gick vi till Max och där var Danne. Han var tokig och söt, det var trevligt! ;D
Sen taxi hem och då dök en full Fredrik upp som i sin tur var vääldigt bråksugen och busig.
Vi bråkade i flera timmar och hade ett mindre vattenkrig. Han bets och slogs och brottades. Det känns i kroppen idag. Men nu ska jag ge igen. Nu är jag fit for fight, Oh yes!

Kvällen slutade vid 6 och jag är redan redo för dating med föräldrarna på stan! ;-D

NU ÄR DET DAX FÖR ATT MÖRBULTA FREDDAN.
HERE I COME!
image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback