MF 2007

Ja, så var ännu en helg förbi. Vart tar dom vääägen..
Åkte hem till Norsjö. Skönt.. umgicks med Pär, Tina och Anna i fredags och bara gjorde sånt man gjorde när man bodde kvar där borta. I lördags kom Frida, Martina, Stina, Linda och Katt till norsjö. Vi käkade tacos och senare for vi till TT och såg MF. Härlig stämning och mkt sång. Tanken var väl att vi skulle vara några tjejer där bara, men jäääädrans vilket galej det blev senare på kvällen. Braa mkt folk där. Kul :)

Företagsekonomin suger. Kunde jag skulle jag vilja spy på böckerna och be hon skippa tentan till oss.
Tenta nästa vecka. UFF!! Men då är det iof. en GBG tripp som väntar den helgen, deen ser jag fram emot ;-)
Då blir det fest. Ska bli kul att festa med "Mamma-Tina". Kung... :-D

Ja, sen är April kommen... och sen Maj.. bröllop.. utomlands..
Sommar.. ÅH SOMMAR. Det är inte länge kvar alltså. Hur skööönt som helst!

Ikväll ska vi röva Linda på Kriti och käka grekiskt. Åh så gott.. !

Ja, annars hade jag väl inte så mkt mer på hjärtat. Allt är kanoners och livet leker. Mest glad är jag över värmen som börjat komma.. och snön som börjat tina.. YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejdå då !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback