Våren 2007

Jadu, nu har skolan börjat se sin mörka sida. Företagsekonomin har börjat. Det känns väl sådär :-/
Bäst av allt är då att läraren inleder med att säga att det är ett tufft ämne och man måste hänga med och plugga stenhårt ( iof jag har läst samma ekonomibok på gymn. men det var ju 76 år sedan) och under dem lektionerna blev det nog mest skratt och fjanterier, med tanke på vilka man hade lektion med ;)
Saknar den tiden...

Sista geografilektionen till veckan också. Jag vill inteeeeeee :-( Älskar det.. det är så kul.. läraren är så BRA BRA BRA BRA BRA BRA! <3 Arbetet vi gör nu kommer att kicka ass.. vi ska lägga ner all möda på en riktigt freaky redovisning, förhoppningsvis ;-D

Det händer mycket kul här framöver minsann.
Imorgon ska Jag Nina Linda N Linda W Kattis och Stina bowla. Oj se kul..

Och på LÖRDAG ska jag, Linda och Kattis på middag hos Stina.
Kyckling och jordnötssås. Oj se gott. Till det blir det väl nått smaskigt vin.
Efteråt ska jag och Stina slå på stort och göra en Mojitodrink (bacardi razz, sourz, sockerlager, mynta, is och soda) sedan börjar festen på fullt allvar, kvällen till ära blir det väl någon form av hyllning till Måns och hans Cara Mia ( iaf. från mitt och Stinas håll) ;-D  Sedan färd mot älvsbacka och dom andra tjejerna.
Balzac blir slutstationen. Det kommer att vara en fullspäckad helg med myyycke skoj.

Nästa helg är det födelsedagsfirande hos syster.
Helgen därpå födelsedagsfirande hos Linda och på lördagen fest hos mig troligen, med ett gäng norsjövänner ( och andra som vill) ;)
Sedan blr det en lugn helg, MEN sista helgen i mars blir det Göteborg och Tur-mässan och massa party i storstaden.

Turkiet eller Kreta, undra vart det bär av.......

Life is wonderfull!!♥

Marre, jag har saknat dig dom senaste dagarna.. Dina konstiga uttalanden och idéer. Du är för bra du! ;O)♥♥

Frida min älskling. När fan ska vi gifta oss? :/•

Kommentarer tas gladerligen emot ;-)

Kommentarer
Postat av: marre

Dina känslor är besvarade!!!! som kanske framgick i vårt samtal nyss ;) all kärlek och respekt familjemedlem! Kram/maraan

2007-02-22 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback