"THE"

Helgen som var, "The Helg" var magisk också =)
Bowling i två långa timmar i fredags. Stina spöade skiten ur alla och jag var lika kass som vanligt. Dock använde jag mig av barn-metoden att knuffa iväg klotet, några ggr, och då fick jag in några strikes ;D

I lördags började igentligen "The". Stina bjöd på en uuuuuuuutsööökt middag på kvällen beståendes av ris, kycklingspett och jrdnötssås. MUMS! Sedan drinkade vi i oss fina drinkar och mycket vin.
Vi blev allihopa på kanelen. Tina bestämde sig för att ge sig av i sin ensamhet till krogen kring halv11 snåret, utan oss men vi hittade åt henne på bron, så hon plockades upp och åkte taxi med oss till Balzac.
Väl där inne va de väldans lite folk till en början.. Stina beställde en äcklig drink, enligt henne, som vi delade på, sen beställde jag en ny, godare drink som vi delade på. Sen,plötsligt kom de massa människor. Vi ägde dansgolvet,hela gänget och till min stora förvåning träffade jag massa norsjökompisar där. Sedan hände lite annat dumt som jag helst vill förtränga:-|
Kvällen slutade med en spyendes främling på mitt toagolv. Eller igentligen slutade den på akuten. Linda, otursfågeln nr 1, fick en flaska i huvudet av någon idiot så hon fick hjärnskakning och fick åka iväg på akuten.
Morgonen därpå vaknade jag med sveriges bakfylla. Klev upp, hämtade vatten och bestämde mig för att lägga mig igen. Törstig som jag var satt jag mig upp för att ta en klunk vatten, då jag, till min stora förvåning, svimmar, faller ( antar jag) med huvudet före, ner i golvet och vaknar av att jag spytt ner mig själv. Något skumt hände där minnsann :S 

Nästa helg är det full rulle igen. Systers 22 års kalas på fredag och fest hos mig på lördag med norsjövännerna, förhoppningsvis. Looking forward t it ;-D

Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback