Magiska kväll

Ojoj, kvällen blev inte som jag trott, den blev BÄTTRE!
Huur trevligt som helst.

Kvällen startade hos mig.
Linda och Kattis kom, vi korkade upp och körde lite piano-drickande ett tag.
André, grannen ovanför, hade megakalas. Dom hade en brilliant (?) idé och sköt ut 150 raketer på 10 min från BALKONGEN!!!! Det small och luktade BLÄ. Vi bestämde iaf att vi ska slå ihop våra fester någon gång.
DÅ jävlar..

Vi beställde taxi och åkte iväg mot Älvsbacka och Nina.
I taxin började jag babbla på som vanligt.. stackars mina vänner som alltid måste skämmas, he he ;-D
Kikade på taxikillens taxi-ID och såg att han hette nåt dubbelnamn, så jag frågade " Har du ett dubbelnamn?" -" Näää.."  "hehe, okej, Erik ;) " -" Ehm, jag heter inte Erik, jag heter Martin"
-"Fan, JAG som försökte Impa lite........."  " HEHEHhe... eh.. Okeej !!?" Hmh :-/

Efter tjejparty med Linda, Linda, Kattis, Nina och Caroline begav vi oss ut, mot Nova.. Där va det 80-tals tema och massa sån musik. En skum kille skulle dansa med mig hela tiden och snurrade runt mig så jag fick en extra fylla bara på det. En annan rolig grej som hände.. ha ha.. Vi stod i baren, jag stod bakom kattis.. tog henne på rumpan lite oskyldigt gång på gång, och brevid mig stod ett gäng killar.. Kattis blev smått irriterad ( i tron om att de va killarna som gjorde det), en armbåge hit o dit tillslut brast det för hon
 " Kan du SLUTA ta mig på röven?" han- " Eh... va???"  Hahahaha då brast jag ut i skratt... MEN DE VAR JU JAG! ;-D

Sedan gick jag och Caroline till O´learys och kollade läget. Där beställde vi in en Cola oh en vatten, och sen träffade jag på Norde och Nuno. Norde var glaad i hågen och bjöd oss på en 18´s Gin&Tonic, FYFAN så äcklig den var.. Smakade skog i munnen resten av kvällen.

Sen begav vi oss mot Max.. eller ah, jag var den enda som kom fram, dom andra försvann efter vägen !!?
Där var resten av gänget. Beställde in en Chicken delifresh och sen bestllde vi taxi och åkte hem.
Ännu en txifärd jag inte kan hålla tyst på..

Penga-problematik uppstår.
"Faan, hur mycket pengar har ni....jag har 60 kr... vad har du?"
Hmmm..
 taxichaufför:" Jamen, hur mkt pengar har ni då?"
Jag- " 20 kr!!!"
Linda- " Nää, vi har ju mer......"
jag- " (Linda, TYST!), HEhehehe, men taxichaufför, vi har en tjuga och en halv hamburgare som du kan få.. det var ju trots allt alla hjärtans dag i förrgår och så är vi ju fattiga studenter, (kikar i backspegeln) MATTE.. HAHA ÄRE MATTE... äntligen får jag åka med dig jag har väntat ett halvår"
taxichaufför-" Men, CARRo tjeeeeena, de var inte igår, huur ääär läääget??=)=)=)"

Då kom jag fram till att de var min fd. dejts bästa vän som vi umgicks med på den tiden. DOH!
Än en gång, keep my mouth shut.

Ikväll ska jag Tessan ,Nina, lilla Sonny, Carro Linda och Kattis se melodifestivalen hos mig och käka pizza. Mums!
längtar....

var precis och handlade på Coop... vi bestämde oss för att ta bussen hem pga tunga kassar. När v väntade såg vi att bussen komme från fel hål så vi lööööpte med våra påsar till andra busstoppet
och vela åt och fram om vi skulle åka in till stan.. Snäll busschaufför lät oss åka gratis. Thänx!

Hellre en Anna i kanalen än en Basshunter i analen.

Puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback