Guuuses!

Ojojoj.. Detta blev en hård men väldigt kul helg.
Live@Campus på fredag. Massa halv B:iga artister och dancefloor. Massa folk dessutom. Helt okej för all del. Och igår åkte jag hem till Norsjö för att gå på födelsedagskalas hos Sandy.
Brudfest av dess like, massa vin, dans, sexsnack och riktigt skoj. Sedan transporterades vi vidare till killfesten hos Anton där de va en hel del people. 
Vi dansade, drack, skrattade mängder, spall, och hade det bara  jäävligt skoj.
 Jag åt fiskpinne och beasås, bullar och drack vin, raki och pepsi. Snapsarna slank även ner en efter en. Tack Anton för generösheten !
Efterfesten blev av också, eller ska man säga slutet på festen då vi bara var några kvar. Spriten flödade fortf. lika fullt, speciellt hos Anna och Tina ;-D 
Anna åt för övrigt hundmat. Knaprade i sig och Anton gnällde över att hon stank äcklig hund.. Konstigt ? :D

Kring 04.10 snåret kände vi att det var dax att avrunda och begav oss hem. Eller ja, hem och hem, jag och Tina hamnade hos Anna och sov där, på hennes golv..

Jag kom på nu att det skickades iväg ganska skumma sms inatt innan vi skulle somna.
Bl.a

"Vad är din favorithäst? räcker inte det? punkt.."



Ja jiises, vilken kväll. Jag som skulle va luuugn. Får väl bli någon annan gång då! :-D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag å Anna... nämen det tror jag väl ändå inte... vi drack väll ingenting?! ;)

2007-02-06 @ 00:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback