Dagen Onsdagen

IDag är det onsdag! Kul va ?
Geografi och engelskadagen. Ännu bättre...
Sitter på skolan nu. Utanför datasalen här står en sjukt sjukt fräsch grabb. OJ, Chockolat! (White)

Jag och Tina har godisuppehåll nu.. det går bra, men Fru Lindahl är så godissugen så att det skummar i munnen på henne varje gång hon är nere i cafeterian och ska köpa något. Men det är bra det ;-D

På fredag blir det förhoppningsvis en Novakväll. Oj se kul... Var ju trots allt ett jädra tag sedan.

Idag är det ju Alla Stjärtars dag. Vem bryr sig... äh...

Igår var en tragisk dag för Mattias Warg med familj :-/ Så hemskt när folk dör.. så ung...! *R.I.P*

Nu skulle det ha påbörjats ett arbete här tror jag, men vi är inte riktigt manade för det än.
Men vi är bra för det.

Grattis Boman på ditt 21 år i livet YEAH ;-D Snart kom ja på besök o då jäääävlar.. Jag du och ÄLGEN!


Jag vill hälsa till Tattafrappe för en trevlig ryggkonversation med mig, datorn bakanför.
Tack tack..



Det där gick ju bra, som vargen sa när han födde flickans mormor!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback