Snart dax.

Jaa, snart är även denna praktikperiod över.
8 veckor, och det känns som en eeevighet faktiskt. Men jag klagar inte!:)

På sitt sätt ska det bli sköönt att vara klar med skolan, inte för att jag tyckte det i höstas då jag aldrig ville sluta studera.

Snart får jag hämta min lilla bebis. Fredagmorgon. 7500 KR fattigare. Men han skulle kunna få kosta 20.000, han är nog värd varje öre! :)

Och JUL!. PÅ MÅNDAG. Vart fan har hösten tagit vägen. Och SNÖN: Damn. Och vad gör värmen här nu? Känns som att någon har gått lite feel! :o

Nästa inlägg blir det nog bara massa bilder. Söta bäbisbilder. Han och Sid ska bli så jävla grymma tillsammans.


Tjejervänner, hela helgen avsatt för varandra va? :) :)

Kommentarer
Postat av: Jillan

ABsolut ;)

2007-12-18 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback