Idol är min idol.

MEN JAAAAA!
FYfan vad magiskt ;D
Amanda Jensen & Marie Picasso och bye bye till Andreas.

I
AM
HAPPY
AS
A
HAPPY
GIRL
CAN
BE !



Nu jäklar ! ;-D


Umeå nu.
Julhandla, festa på Plaza med brudarna och utgång.

Trevligt värre! ;D

Bussturen hit igår var ganska lustig =)
Fullt i bussen, som vanligt.. fick sitta längst bak bredvid en Helge Fossmo och en stönanande hårdrockskille. Inte värsta grejen direkt.
Snett framför mig satt en kille med.
Satt i min egna värld med hörlurarna i öronen sen såg jag hur han vände sig om..
" SKa du åka till Umeå?"
"Joo..."

Fortsätter lyssna på musik..... lite senare....

Han:"Vart bor du?"
Jag: " Skellefteå.. Anderstorp"
Han: "Okej..vad gör du?pluggar du?"
Jag: "Yepp... på skeria.. resesäljare... och sådär.."
Han: "Ahaa, kul=) Jag bor och jobbar i Ersmark..vad heter du? Hugo heter jag!"
Jag: " Carolina... Hugo?? hehe fan vad sött (med tanke på att han gvar lång , grov och mörkhyad)
Han: "Vart ska du hoppa av?"
Jag:"NUS.."

Kliver av bussen, han med.....

Han: " VIll du ha en cigarett? Såå vad ska du göra här i Umeå då?"
Jag: " Träffa en kompis och festa o så...."
Han: " Ahaa trevligt... måste bara säga att du är väldigt fin.. Men... man kanske få rbjuda ut dig någon gång?eller? kan man få ditt nummer kanske..?
Jag:" Hehe tack... jadu, Skellefteå ärinte så¨stor stad så vi springer säkert på varandra på stan någon gång :) Meen, jag måste gå nu, ha en trevlig helg, vi kanske ses"
Han: " Jaaa, men..jaa... okej... ha de bra!"


Igår var jag på mitt första samtal. Bedömningssamtal.
Det var... känslosamt...det kändes..naket.. att blotta sig så mkt för någon....
Sen så blev jag skrinad... drogtest för opium, amfetamin, cannabis osv. Självklart negativt! =)
Sen blev jag bedömd på en riskskala. Fick en tvåa.
Så det dröjer inte så länge till nästa gång. Skönt!

Snart födelsedag!
Snart jul!
Wiiie..
Längtar efter att kunna ringa herr Nyström och iaf. önska god jul.

Nu ska jag låna Annas dusch och sedan traska in till stan.
VI ses ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback