Guuu´ förbannat!

Umeå & Skellefteå dyraste städer i Monopol.
Yeey!

Däremot, när jag läser alla kommentarer om det på Expressen så inser jag att jag är
nog ganska mkt lokalpatriot ändå. Jag blir så Irriterad!
Alla jävla självgoda fjoll-8:or som tror att hela jävla Sverige är baserat på den jävla skitstaden.
Näe tametusan, det känns som att den bättre delen av Sverige ligger i norr.
Förlåt förlåt, men någongång måste man väl slå tillbaka!



Postat av Ej inloggad LAA den 5 dec 2007 kl 10:44
"Det var mycket tjafs om de nya platserna på monopolspelet, men de nya känner ju i alla fall de flesta människor i sverige igen. Men vem känner igen Vasagatan eller Norrmalmstorg förutom de få som bor i Stockholms centrum? De gamla namnen är ju trots allt bara små gator i en inte allt för stor stad även om den råkar vara sveriges huvudstad. "
Klok människa!

Postat av Ej inloggad
Zakam 21 den 5 dec 2007 kl 08:52
"Ska dom göra ett monopol med städer borde dom rada upp dom efter storlek, med stockholm, göteborg och malmö först vill säga.
Gör om gör rätt! "
Jävla storstadssyndrom.

Postat av Ej inloggad
Rullerå 44 den 4 dec 2007 kl 21:59
"Jag tror att storstäderna inte fick så många röster eftersom man var
 tvungen att registrerar sin e-postadress för att få rösta, i städerna vet
man att man inte lätt ska lämna ut sin e-postadress hur som helst.
"



Herreguuuuuud så korkade vissa kan vara.



/Carolina, Så JÄVLA stolt norrlänning!

image95
image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback