Gammal 90-talsklassiker!

Fredag:
Anländer kring 8 efter en bussfärd bestående av någon form av speed-dating.
Traskade till Tina där vi korkade upp och drack lite till Idol.
Sedan drog Tina iväg på fest och jag satt i min ensamhet tills jag gick till Fredde och delade en vinare och myste lite.
Dagens HEHE!
Fredde: " Såå, vad tycker du om min nya madrass? Det ät äkta hår i den, dyr som satan"
Jag: "Haha, men ge dig... det är ju en vanlig jysk-säng"
Han: "Nämen de är sant. Min mormor köpte den i Dubai. kolla oljestämpeln.."

Haha... Detta var ett intressant försök till imponering ;)

Lördag:
Gick in till stan och handlade på systemet.
Träffade Linda och Cat sen hängde jag på Resesäljarna i 1,5 timma tills Tina slutade jobba.
efter de shoppade vi lite sen gick vi till Piazza D´Oro och käkade en MAGISK salladsbufé.
Därefter kom idén om tvärtomspråket upp.
Åkte hem, drog en siesta sen åkte vi in till stan igen och förfestade på Plaza.
Sedan utgång.
Där blev det drinkar,dans och skratt.
Plötsligt tog en mörkhyad amerikans hiphopaktig dude över scenen och snackade lite..
Skulle uppträda lite senare.
Sen satt han sig i ett hörn med en drink.
Tina: " Vem är han? Carkan, gå och fråga han.."
Jag: "va? Ska jag.. ooookej"

Gick fram, fick en kram, och sen...
Jag: Heyy.. so, what´s up? What are you doing here? Where are you from?
Han: I´m gonna rock this place in a minute.. I´´m from L.A..
Jag: Okey.... but.. hmm... sorry but who the hell are you?
(Jag är väldigt artig när jag druckit..:/ )

Sen när han berättadevem han var gick det upp ett ljus. JAHA.
COOLT. Vilken KLASSIKER.
Sen diggade jag honom en bra bit in på kvällen. Jäklar vad han röjde.

Söndag:
Vaknar, ser att det snöat minst 5 miljoner meter snö ute..
Klär på mig och går till bussen.. Anläder hem kl 12 och möter upp sis. på stan.
Speedar med julshopping sen åkte jag hem och sov.

Ahh, what a weekend!

image91image92image93
image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback