DAY IN, DAY OUT!

Ännu en onsdag.
Och vad gör man? Ptja, ungefär samma sak som har gjort det sju senaste veckorna.
Sitter vid datorn på praktiken.
Såhär ser mitt dagsschema ut:
05:00 - Första alarmet går på tlfnen i läte av fladdermössläte, jag blir så glad över att klockan fortf. är så lite.     Somnar om!
06:25- Andra gången larmet ringer, snooozar.

06:30- Same thing..

06:35- Same thing..

06:35- Same thing..

06:40- Same thing..

och så ringer den till kl 07:00 då jag kliver upp, går på toa, tvättar mig i ansiktet, sminkar mig, plattar håret, sprayar lite, klär på mig, gör frukost, sätter mig vid datorn och kollar Facebook, borstar tänderna, tar på mig jacka och skor, går till bussen som åker iväg 07:53

08:10- Bussen är framme i stan, kliver av, gå in på Ica, köper en påse frukt, sätter mig på en stol inne på Vintergatan, ringer mamma, snackar till kl 08:30 då praktiken börjar.

Fika fram till 09:00, låser upp dörren, går ut med reklamskylten, tänder levande ljus, loggar in mig på datorn, läser aftonbladet,expressen, norran, kollar Facebook igen, kikar runt på Resedagboken, Travelpix, pixbox, tv4.

12:30- Lunch... käkar, går ut på stan

13:30- Tillbaka, sätter sig vid datorn och upprepar samma sak som på förmiddagen.

Och ibland kanske en och en annan bokning slinker in mellan surfningen.

17:15- Bussen hem (varannan dag via gymmet..)

17:30- Hemma, lagar mat, käkar, kolla på TV, duscha, kika på TV igen, laga lunchlåda, krypa ner i sängen, ZzZzZ!


All day, everyday, every damn daay!


Idag blev det en Chicken´ Pesto med tzatsiki på Street Food. Det var väldans mjumsigt I´m tellin´ya! ;D
Och idag åker Gurre hem för julen. Kommer att bli tomt hemma utan han där ! :/ Borta en hel månad.


Snart kommer Tina med en gästblogg! Hon har nog inte heller så mkt att göra ;D


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback