JA så var det va?

Ja så var man här igen...
Är hemma i Norsjö och njuter av ledighet ( vilket inte sker så ofta)
Skönt att ha gjort klart Amadeus för denna termin. Det var en plågsam vecka, minst sagt...
Snart kan countdownen börja till Port El Kantaui. Ska bli skönt att komma till väärmen en vecka.

Idag ska jag åka till Skell och hjäpa sys att städa ur sin lägenhet. Känns väl sisådär, inte kul att måsta städa åt någon annan :-|

Måste få klappa mig själv på axeln och säga BRA Carolina, att du tog tag i skolarbeterna om Praia da Rocha och Turkiet. Så nu är det bara att nöta lite affärsengelska sen är jag förmodligen helt fulllärd på alla plan ! *HOST*

Måste bara säga att jag hade en MAAGIIIIISK helg :D Den var grillig,glad, sex:ig,sjungig, dansig och blöt mellan benen ( Efter ett vinglas utspillt av Emelie på mig)
Och nästa helg lär nog också bli maaagiiiisk. Magnus Betnér med Stina och Tina på fredagen ,fotboll och utgång på lördagen. WIIIE.. Och valborgs får man väl hoppas på en klassisk Norsjö-valborgs, med grillning någonstans och en eller annan cider. Mums :D

Hade nog den värsta drömmen inatt EVER. Men bara vissa kan förstå att det faktiskt var förjävligt.. Muahaha

That´s it.. På återskrivande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback