Har ni tänkt på...

... eller, JAG har tänkt på, att jag kommer att få panik dom närmaste månaderna.

Sista bidraget nästa månad denna termin. Efter räkningarna är betalade återstår alltså ca 5000:- av lånet den månaden. Då ska desutom en studieresa betalar på 1600:- samt matpengar till resan.
MEN, de resterande pengarna som blir över efter de ska jag alltså kunna leva på till i slutet av JULI!
Det är ju HELT vansinne... Jag vet inte hur jag ska kunna lösa detta !?!?!??!?!?!?! Åhhh...
Visst, man kan åka hem och jobba extra, men det är inte så enkelt när man har såå mkt att göra nu på slutspurten med både skola och privat.




Hjälp, vad gör man?


Kände att det var på tiden att förändra bloggen litegranna. Lite ljusare, såhär mot sommartider (hej hej sommartider!)
Har precis spanat i kataloger efter en schysst bikini, men jag hittade ju så många. Och massa annat fint dessutom som är " must-have". Varför kan jag inte bara få vara en sån där som hatar kläder, eller vara grymt rik?
Det är mycket man vill  :)
Fick ett samtal av Cristoff tidigare idag. Intressant.. men o andra sidan så visste han inte vem han hade ringt till heller :-)

Har aldrig känt att jag haft någon ekonomisk kris, men nu är den fanimig kommen, dubbelt upp. Åh..
Men den är ju delvis löst iaf :D
Grejen är den att jag Måste göra nya extentions typ i veckan. Ni som är snusberoende vet hur det är att hantera en  MUST-HAVE situation. Men, det förmedlar en grov dubbelmoralkänsla från min sida, från att gå och gnälla om hur fattig jag kommer att vara dom kommande månaderna, till att spendera 75% av min ekonomi på någon annan fattig kvinnas hår. Höjden av fåfänghet och idioti, men sån är jag, I guess ? :D



Igår bjöds det på bröllopsmat och bröllopstårta. En sk. Rehersal-dinner eller vad dem så fint kallar det i mighty US and A. Tårtan var magisk, stor eloge till Tessan. Maten var också magisk, stor eloge till papsen.

Är det någon knasig period i världen nu ? Många blir mördare, samtidigt som ungefär ALLA får babysar. Plus-Minus-Noll!


Hej, mitt namn är Carolina och jag är hårextentions och skonarkoman.

HEJ CAROLINA!

" Jag är ett sugrör och jag ska suga din mmmmmorsaaaaaa!"

MUST-HAVE!
Hejhå, trippamedfinaläckraskorpåtå

Kommentarer
Postat av: Angelica

Trodde bara de var jag som hade panik inför de här med pengar framöver *usch* man måste nog sluta tänka lr någe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback