Fredagen den 13:e-Lyckodagen!

Nu är det en välförtjänt helg efter en lång Amadeus-vecka.
När jag cyklade hem idag hade en man blivit stoppad av vå poliser här utan för.. Tror det är en sign efter all min Cops- tittning på kanal 6 varje vardag mellan 19.00-20.00 ;D;D

Skatteåterbäringen kom som en räddande ängel. 6520 riksdaler att vänta kring midsommar, man tackar!
Tror någon benådat mina kris-böner :D

I morgon kommer hockeylaget+Bettan+Bejjan+Angelica+Anton+Francis hit.. Vi ska grilla. OOJ så gott.
Man tackarn för denna försmak av sommaren som knackat på och klivit in försiktigt. Som jag sa till grannen Deus, Beställningen av sommaren kommer gåendes över parkeringen, TITTA UT FÅRU SE, OCH HÄR ÄR DEN :D

Ikväll ska jag till sis. så ska vi käa tacos, findricka sen dra på Old Williams och spela billjard :D:D

Jag försov mig en sväng i morse. I blame Francis som inte ringde och väckte mig efter min bestälning. Verkligen stort tack till dig, din dumma jävelU(#&/&%Q/"&(#& .... Näemen :D

Jag Linda och Alexandra hade någon nys-tävling på morgonkvisten. Först jag, sen Linda sen Alex.. Alla tre i rad.
En mäktig orkester ;-◊

Imorgon blir det extentions iaf Hate me or love me men så är det iaf :-D I love it !

No more shit, tack för mig.

Förresten, tack Boman för att du är en trogen läsare :-D

__________________
Efter lite klagomål (med risk för bombattentat mot 184) skulle jag vilja ändra titeln "Grannen Deus" till "Sveriges hittills (outnämde) sexigaste man, Magnus"

Skulle även vilja utnämna Timbuktu-Lika darna avvika bäst och Ken Ring-2000-talet  till vårens skönaste chill-grill-medschysstaglajjorochenkallihanden-låt

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha har Magnus hotat dig? Va händer på Frögatan sedan man flytta där ifrån igentligen?! Vi måste ta tag i engelskan efter Valborg remember? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback