think twice cuz you got a long way to go..

 
Tjodelivipp!
Life´s beautiful. Skolan är skoj, vännerna är bäst, DU är helt jävla freakin´ MAGISKT underbar, vädret är.. hmm.. skumt.. men rätt schysst ;D

Snart fller jag tjugo! JAG! WOHOHOHOHO..
Idag fyller Emma tjugo... GRATTIS FRÖKEN fan vad vi alltid längtar til våra födelsedagar ;) speciellt när vi skulle fylla 18. Då var det månader, dagar,timmar,minuter,sekunder som var räknade ;D Vi har plågats tillsammans men nu är snart den kampen över ;D Vi måste dra en systemare together när ja fyller bara för att VI FÅR OXÅ :)

Imorgon är det tredje av tredje dagen denna vecka som det är engelska hela hela dagen. Men de går bra. man blir ju inte dummare iaf :D (eller?) Sedan efter skolan ska jag, invalido, cattis (tinas lovergirl) och tina (cattis lovergirl)  hhehehe, gå och käka lite rock´n roll mat på Wok&Roll, SMUMSS! oh vad jag längtar.. Sedan är det gröna apotheket som skall besökas, Ica för lite inhandlig av frukt, hem, sminka upp sig o göra sig fin, bege sig mot Inva och Cattis sn ha en härlig fest med spel, mys,salongsberusning och varm fruktsallad.. grr, de ska bli så nice..

Nästa vecka är en härlig vecka.. kortdagar, ledig fredag osvosv.. då drar jag söderut i några dagar för lite brainrelaxing och parra ;D Uppsalaområdet var väl tanken. Yeap!!

Tina har fortsatt sin misshandel idag igen.. snart känner jag inte av hennes slag för jag börja bli halvförlamad i känseln ;D

Snart dax för ännu en engelskatenta ::S:S hade ett litet "personligt samtal" med eng. lärarn idag. Blev förvånad.. Hon gav mig mycket beröm och ett "veryvery well" omdömme.. Fan va niiiiice ;D

Nu ringde pappa.. jag berättade att jag hade tappat mitt guldhjärta som satt på hörntanden..
"Jaså.. hur länge är det du har haft den där? när satt du dit den?
"Hm, ja när jag gick sjuan typ.."
"Hur länge är denudå... 13 år!!!!ja tretton år.. oój!"

Nånstans känns det som att pappa missat att jag är den yngsta dottern på tjugo år. hmm.. ha ha :D

Dagens hälsning går SJÄLVKLART till världens bästa Emma:
Grattisgrattis igen. Du är bäst. Kommer alltid att vara din bästa kompis.. Eller du min kanske jag ska säga ;D
You´+Me=true. Du betyder massssssssssssvis för mig no mather what. Love you girl!



PSSSST --> http://www.pixbox.se/usr_show_id12527_page0_order1.html

17dagar, 2 timmar , 56minuter och 32 sekunder kvar till min födelsedag...

DE VA ALLT!
HEJDA! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback