Stina and carro, sitting in a tree, L-A-U-G-H-I-N-G!

 
 
 
Jaa.. today is the day... tentadax hejkomochhjälpmig!
Jag och Stina försöker peppa varandra lite lätt såhär ca en timma före tentan. Vi lägger nog ner det och laddar för en omtenta istället.

Stina säger:
du jag tror inte det blir nån omtenta för dig

Karolina|| http://carkan.blogg.se säger:
ha ha joda jag är helt säker ;D

Stina säger:
haha

Karolina|| http://carkan.blogg.se säger:
jag hoppas nästan de.. hellre en omtenta med bra resultat än en riktigt urusel tenta med just och pass godkänt

Karolina|| http://carkan.blogg.se säger:

Stina säger:
vi får se, men jag tror inte du behöver oroa dig

Stina säger:
haha

Karolina|| http://carkan.blogg.se säger:
 tur att du tror på mig iaf ! ;D

Stina säger:
jag insåg igår att det egentligen bara verkar handla om ord, ord ord...

Karolina|| http://carkan.blogg.se säger:
mjoo.. maria hade pratat med henne och hon hade typ sagt att om man bara kan glosorna så får man räkna med en omtenta.. well ha ha.. I´m doomed!

Stina säger
hahaha

Stina säger:
va???!

Stina säger:
omg

Stina säger:

jajja, då kanske man är screwed då

Jaja, snart helg iaf! Endast en och en halv skoldag kvar. Sen kommer lite Norsjö.. och då blir det lite party. Och inte lite heller. Nae, varför spara på krutet ;)

Idag skiner solen.. Maybe it´s a sign ?
Nae, nu kanske man ska dra på sig ett par katt-strumpor, en tjocktröja, sin vinterjacka, sina vantar, kliva i skorna, ta sin väska, låsa dörren, stoppa in hörpropparna i öronen, slå igång mp3 spelaren och börja den långa vandringen till E-huset ! SKA BLI SÅ KUL! :S

PUSSTJUT!

* * * * * * * * * * *
Back in the day... tentan gick åt h*vete.. men men vad är en bal på slottet ;)
har städat hela lägenheten idag, ja e så duktig.. även hälsat på Linda och kattis.. dom var sig lika ;)
Nu håller jag på med tvättningen.. ja råkade ta fel maskin.. han som skulle ha den va skitgrinig och inte hjälpsam för fem öre, så nu har han gjort mig sur och underlägsen, jag vet väl intee... :\ Jävla hata!
Käkar en mormor-lussebulle nu.. eller sån gul grej.. med gisch i.. mummsa ;D
Jag ser verkligen fram emot helgen... ska klä ut mig till pumpa på lördag och tokparta på madelen och daniels husfest, Can it be any better?  ;) 

Love ..!!♥

* * * * * * * * * * * *

Tillbaka igen.. måste bara berätta om min dröm i natt!
Först och främst så drömde jag att både morfar och våran hund Tjabo dog, de va inte så skoj..
Men för de andra så frömde jag att alla duschar som var i studentlägenheterna på Frögatan skulle flyttas ut på gångvägen här utanför.. jag var så jävla förbannad att jag var tvungen att stå där ute och duscha mitt i vintern, så jag åkte hem till norsjö och duschae på mamma och pappas gård istället. Jaaa, tänka sig vad som rör sig där uppe i knoppen på mig...


Kommentarer
Postat av: En Stor Beundrare

Love Love Love Love!!!!!!

2006-11-01 @ 20:38:13
Postat av: Beril och Berit

Bra skrivet, mycket snygg och rent, provet gick bra och du är sjukt snygg va tvungen och säga det bara...

2006-11-01 @ 20:44:29
Postat av: Smurfen

Du är rätt söt måste jag säga, kan man få ditt nummer kanske?jag skulle kunna ge dig en bebis om det är så till och med

2006-11-01 @ 20:45:35
Postat av: Big Sys

Du är ju för fasen som mej, om inte dummare! Och knäpp dröm om duschen! We'll jag prata med Maria imorse..trodde jag, så jag visste inte hur jag skulel avsluta samtalet med henne när Kian ringde på min mobil..jag är lätt knäpp med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback