Präst-Carro, vad tror ni?

Hej! Hur mår du? Jag mår bra.. jarijarijarijari....
Igår såg jag på tv. Hör och häpna.. men det var inte de jag ville komma fram till ;)
Såg Being Bingo (heter d så?) ...
Jag stööööööör miiiig sååååååååååå mkt på alla halvnakna brudar som är megasminkade,
näst intill nakna, putar med läpparna, pushar upp sina småsmå bröst ( om det inte är stora plastbröst då) och "spelar" askåt. Sliskar efter Bingo som att han vore någon Pimp- Rocky II yeahmotherfucker $$$$$$$$$$$$$
ÅH, vart har självrespekten tagit vägen??? Det är ju totalt rubbat. Att nedvärdera sig så. Att enbart vara ett obejkt för alla pojkar/killar/män som inte har en egen fru att sätta på (ursäkta mig..)
They are nothing but s-e-x .......
Nä, jag blir så sne på sånna. Klä på er, skaffa ett riktigt 7-16 jobb, tjäna pengar på ett värdigt sätt, bli en riktig kvinna, framförallt bli SEDD som en riktig kvinna. Värdighet-respekt

Jag är INGEN feminist, jag värderar och prioriterar bara självrespekt högre än plast & porr

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Back to basic!
Nu är snart ytterligare två ämnem avklarade. Kundservice och Destinationsutveckling.
Jag gråter inga tårar, jag skakar hellre flaskan ! ;D

Jag blir bara klokare och klokare för varje dag, det är möjligt, det är saekert dä ;)

Idag har jag varit duttiiiii... Fick sluta en timma tidigare med tanke på att vi blev klar med vårt grupparbete så snabbt. Vi är så jävla braaaaaa :D hehe.. Hade geografu&kultur på förmiddan sedan Destinationsutveckling på e.m.. Kattis blv utsatt idag igen.. alltid mobbad.. hn har det inte lätt.. Hon satt luat mot mig under lunchen ch jag kunde inte hålla mig från att hälla vatten bakom örat  på henne.. MUAHA,  hennes reaktion var priceless ;)  Sist fick hon en flaska i huvudet..I bet she looves me ;)
Sen kom jag hem, lästelästeläste ut två av tre häften om kundservice till imorgon. Sedan gick jag till tvättstugan och tvättade lite kläder. Så, nu har jag kvällen free. Do something, someone ? ;)

Snart middag. What to eat what to eat????? Hmmmmmmmmmmm...

Ihelgen ska jag försöka va lugn för en gångs skull , men vad ska jag göra då?
Tanken var ju att slöa me syster på fredag, se film, käka godis, ligga i pyjamas en hel kväll o bara dega. Menmen jag var tydligen utbytbar mot någon j*vla Oscar, happ, får väl sitta i ett hörn och se dum ut.  De e ju alltid nånting!
Det rycktas om utgång för vissa andra i klassen.. Hoppas jag inte blir medryckt så jag kan hålla mig till en lugn helg ;)

Time for annat!

Snippsnapp häst, jag ska bli en präst!

( ett Hej till .........  kärlek! ♥)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback