Lörday is teh nykterday.

HIHI! Jamen hej där, whats up? :)
Idag är det söndag va? Jo det är det.. det känner jag.. är trött och slö och mysklädes-Carro-dag idag
(som varje dag iof)
Idag är jag inte ens bakis. Varför? Jo, jag var nykter igår,starkt jobbat jajemensan :D
Men det var riktigt trevligt igår anyways. Jag och Sessan drog till Statoil och hyrde "Babbas Bilar" , den sög nå guförbannat iof, sen kom Abbygirl dit, vi sminkade upp oss lite sedan drog vi till Denne och Isa.
Där var det fulla ös av dess like. oj vad det hinkades ;P Jag valde dock att ladda upp lite extra för nästa helg istället. Har varit sjuukt peppad i typ en månad nu. Ska dra me lite sörlänningar då för att visa hos riktiga Norsjöbor super ;)

Ikväll ska jag till Emma och Anton och se nån film som visst var riktigt skojsig.

Helgens: Lindas dilemma ;) HAHA!
                  Dick´s sexiga dans till MTV!
                  Mitt nattsvammel i tlfn inatt " Men jag väntar på ambulansen....."  ehhh?

NÄFY så trist blogg detta blev, men det har helt enkelt inte hänt så mkt spännande i helgen.
Desto mer på löööööööördaaaag! ;)

PUSSTUT, me like ..♥

(Gå in på snor.nu och bli medlem i Sveriges näsflöjtsorkester  ?) -www. NRJ.se 
                

********
FANFANFAN, Alexandra kan inte följa me nästa helg.. CRAP! ; \

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback