Helvettesdagen!

Jamen hej där!
idag har jag gått på stan en schväng...Linda har fått en rullis nu.. Hon ä så söt i den.. speciellt när kattis skjutsar henne och är, ursäkta mig, en fara för både hon själv och andra med den där ;)

jag shoppade typ inget.. eller ja, lite alkohol och en present åt Bettank! (ett par soeta tofflor)
Jag har maximal otur idag tror jag minsann.
Skulle ta lokalbussen hem som gick kvartöver 4. Precis när jag står där uppe så kör den iväg. HELVETTE!
happ, då tänkte jag att jag kan vänta med Linda och kattis som endå ska åka taxi, men dom blev klar 16.40 och då är det endå bara 5 min tills nästa buss går så jag tänkte att jag tar den istället så kunde dom åka iväg. Gick upp och vänta... och vänta.. och vänta.. Nämen då går det ingen fler buss för ens 8! HELVETTE! Happ.. Ringde Larsha och försökte tigga skjuts men han kunde inte.. ringde Robin, men han hade ingen bil... hmmm.. näemen kul.. men då kom jocke och hämtade mig tillslut! ;D Så nu är jag hemma, endast efter 1,5 timmas väntan :S

Snart kommer syster hit... sen Bettank och Madelene.. Då är det hinka som gäller, ohyes!

Well, på återseende ;P

"Väärt!"


Love!!♥


Kommentarer
Postat av: ..........

hopp kul för dig då

2006-11-03 @ 18:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback