HELLO AFRiCA VAR E BRUDARNA

yong yong! Nu e jag här.. Igen!  Hemma i Norsjö,skönt!
Igår kväll var det lite.. hmm.. blandat.. trevligt med förfesten men krogen va rätt så trååkig igår.
Träffade André till min stora förvåning, och han var trevlig.. så trevlig.. Det var nice ;D


Han var där.. med sitt fula äckliga tryne... skulle vilja knäcka näsbenet på jäveln.. knäcka alla ben i kropppen.. strypa långtsamt.. U name it! En vädjan, Lämna Mig I Fred Jag Orkar Inte Längre, Jag Bryr Mig Inte Längre, Skicka Inte Din Jävla Flickvän Efter Mig, Jag Skickar 100 Till Om Det Ska Vara Så, Jag Veeeet Att du är så jävla rädd att du skakar, jävla fega fan!

Ikväll ska jag vara pumpa jag :D Mmh, sött va ! ;)

" Jag ska på mötet.... på skolan.. på skolmötet!" R i tröttsvammel
" Vad vill Eric dig? Varför ska han äta skrovmåål?" Madde något yrvaken, hänger inte riktigt med..

tjejer har tuttar, japp två st, några prytt dom med små smycken, guppar i takt, tuttat givakt, ser du en tutte, kläm den snaaabbt. Oh, vilken vårtgåård vill du bli min k k, hjärnan fylld av sågspån men tuttar som ett vråålåååk  Fronda-En Tutte är en tutte

me love !!!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Pippi på skolan

snart värt dem små milen för att ta tag u saken med den där jävla idioten som inte verkar fatta att han kanske inte borde vara så jävla kaxig!!!bra tråkigt att en sån ful liten sopa ska få förstöra kvällen för dig gumman:( bra trist att folk har så tråkigt och sånt tragiskt liv att dem vill förstöra för andra som har ett underbart liv och att dem kan vara så jävla avensjuk, DET KANSKE INTE ÄR VÄRT EN TRASIG NÄSA ELLER!?! Men men stumpan får det säkert betydligt roligare ikväll då han inte kan förstöra kvällen och du får det säker skönt också :) skit i han och lek livet LOVE!

2006-11-04 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback