ey y0 I´m pimpdaddy..

Hejhejhopp!
Måste bara berätta... Vi skulle ha ett prov i Kundservice idag.
Hade läst på inför detta prov... han sa att det skulle bli ett lite anorlunda muntligt/skriftligt prov.
Happ, så blev vi uppdelade i fem grupper... alla grupper fick varsin lapp.
Provet gick ut på att vi fick olika uppdrag att framföra en story om kundservice. Våran grupp skulle skriva en rap och framföra. Hahaha, jag dog.

Ah, vi satt oss ner och skrev i varje fall. Jag tog ledningen.. min hjärna fylldes med dåliga rim. Sammanställde det och slutresultatet blev följande:


 Rap om kundservicen på Hotell Euniq´em 
Roller: Receptionist, chef, missnöjd kund, nöjd kund 
Res.- God dag, har din vistelse varit bra hos oss på Hotell Euniq´em ?
M. gäst:- Hej, nej jag har mycket klagomål att framföra.
 Res:- Nej, vad är det du säger? Let me know….           
(och här börjar rapen..)
M. Gäst: - Hård säng, där får ni noll poäng. Liten kudde, den hade passat bättre till min  treårige son Ludde. Dålig servo, er städerska är ett äckligt pervo.
 Res: - Nej, vad är det du säger, vad är det jag hör, det lät inte bra alls, jag tror jag dör. 
M. Gäst: - Ja, det hoppas jag du gör, jag ska kolla på när du dör. Titta där är en tjej, stanna upp, jag vill säga hej. Vad tycker du om detta hotell? Tycker du som jag, att det bara är skräll?
 N. Gäst: - Hej, onej tycker jag ej, jag tycker detta hotell är helt okej. Trevlig atmosfär, det var här jag blev kär, i min make Abraham Mashlow, vårt liv har hitills varit grymt flow. 
Resp: - Men du vad kul att höra, det där var som ljuv musik för mitt öra. Jag ber om ursäkt min vän, jag ska hämta min boss, vi kan talas vid sen, vi kanske ses igen. 
Boss: - vad kan jag hjälpa dig med? Hej mitt namn är Jon, ursäkta, jag var ute och red. Jag skall erbjuda kompensation. 
M. Gäst: - Ja det lät bra, det vill jag gärna ha. En fri natt, för mig och min katt? 
Boss: - Ja, absolut det ska jag fixa, tjilevipp, tjohej, nu ska jag trixa, här har du en gratis natt, en för dig, en för din katt. 
M. Gäst: - Men oh, vad jag blir glad, nästa gång jag återkommer ska jag ta med choklad.
 Snipp snapp snut, så var rappen slut!!! 


Sarah var nöjd kund, Nathalie var missnöjd kund, Nina var receptionist och jag var "the boss"


Vad tycks? ;)




This is my shit......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback