Ett ojoj och några kronor fattigare

Jaoo, today is teh day! Måndag, igen.. kan aldrig dessa dagar börja ta slut :(
Omtenta i engelska idag.. Hade iof bara 48 glosor att skriva om samt uppsats om min drömresa.
Well, det gick väl.. sådär.. ganska bra.. min hjärna sluta oftast fungera när jag såväl sitter där med provet framför mig, idag var inget undantag direkt. Ohwell, de är väl inte hela världen....

Sedan gick jag till schtaaan.. Köpte två tröjor, schampo,balsam,trosor och en ny mascara. Sedan käkade vi på Fräjsers. När vi var klara där stod jag och Katten precis utanför ingången och pratade med dörren i ryggen på oss, ut kommer  Linda i en vääldig fart, hon hade inte uppfattat den lila backen som är precis utanför dörren så hon tog sats inifrån för att hinna sig ut mellan dörrarna, så scviiisssch rullade hon förbi "Ooooooooj" och det som stoppade henne var iskanten nedanför. Det fick oss alla att brista ut i sveriges skrattattack ;D HAHA!

Nu har jag gjort engelskaläxan oxå, sköönt.. Ska på bio med Tess senare.. Ska se Wallanders sista,
"Hemligheten". Ska bli mysigt! ;)

Jag och Martina har en brilliant idé ;D Vi ska avskaffa alla världens engelskalärare så att vi slipper engelskalektionerna hädan efter ;D  Vi är bra smarta vi ;)

På fredag nalkas parra hos Linda och Katten verkar det som... ska bli såå kul ;)

Denna gång är det Martinas tur att få en speciell hälsning ;)
Vi ses i trädet, apan ;)

PUSSKRAM!

me<3ulongtime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback