Ett land, en tand-Smisk!

TJENA FAN! Igår var det en braaaaaa dag. Först lunch på Källan med massa människor sedan hotelletutgång.se! Har varit peppad i typ en månad för denna kväll :D
Caroline kom hit dessutom. Ännu roligare. Sen förförfest hos Fredrik, sen förfest hos Emma och Anton.
Det var kul, som faan  :) Mycke folk, mycke sång,mycke fylla, mycke dans,mycke tokerier, mycke carro-david-carro, mycke skratt. Jag är en skattmaskin för övrigt ;)

Sen utgång... kul där med.. jag dansade häcken av mig hela kvällen. är helt DÖD idag!
Min hals med. Smart som man är försöker man ju överrösta musiken med sin underbara stämma,muaha ;D

Snart ska väl Carro vakna, så ska vi dra ett bakis-Frasse-häng.

Kvällens:
" Renar är så sööta,, jag såg flera stycken, typ en flock på en gård. ååh"

Davids bravader, haha kungen ;)
Emma, bra jobbat, du ägde.... ja... du vet ;) U Go girl!

Stan kväll. Jag HOPPAS att han har städat. Blir så less.... åååh...

Ge mig en egen lägenhet, detta funkar inte i längden : \
I´m a slave!


Vill du gifta dig med mig ? ;D
Kärlek !!♥♥

Kommentarer
Postat av: Rabbit

va roligt att hon hade kul igår det var hon värd =) men rätt åt henne att hon mår dåligt och har ont i hela kroppen mohahah :D tror nog fan den vill gifta sig med dig inge snack om det..trött trött trött det e så det va;)

2006-11-12 @ 11:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback