En thailandsresa till Vegas baby ! Saekert dä....

Day 4! 3 more to go.... ja denna vecka kanske inte har varit av det jobbigaste slaget när det gäller skolveckor.
Idag startade en ny kurs.. Destinationsutveckling.. intressant.. hmm.. ja, vi ser väl! verka vara väldigt mkt " Jag minns, för 40 år sedan.... jag minns, när jag kom in i resebranschen....jag minns hit ich jag minns dit" Slappt! har även kikat på 2ornas projektredovisning om ett konferrensmöte på en ö i europa. Erica, jag såg Amani redovisa, hon va duktig, då vet du ;) 
 Jag har varit så trött idag.. såå trött, visste inte hur jag skulle hinna hem innan jag somnar. Gång i min takt dessutom.. tar ju ca 30 min att gå 5 min.! nu är det bara 1 vecka och 31 dagar tills jag fyller pappas apothek, bullen, boan, gröna konsum, olaglig, laglig, 20, you name it :D

Imorgon är jag leeeeeeeeedig, det känns så magiskt skönt skönt.. Inget pluggande för den delen heller, det kan inte bli skönare ( kan kan det ju men... ) jag är ensam härskare över lägenheten i veckan dessutom. mår som Egon i Linda&Kattis fiskskål ;)

vad ska jag göra ikväll då? Någon nytta? hell no, bara vara och inte tänka på nååått annat än..du! ;)

På lördag ska jag klä ut mig till pumpa och dricka mig dyngis och hamna på akuten ( not ) en gång får räcka! ;D

Inatt då, vad drömde jag då? Hm, jo, jag var på Attityd frisörsalongen här i Skellefteå. Stod i kö för att köpa ett läppglans som kostade multum.. i samma kö står två tjejer som är rktigt arg på mig och puttar mog och har sig.. bakom mig satt en alkolist som visst alltid bruka hänga där. Med sig hade han sin hund som blockerade ingången.  Det blev den där gula läppglansen tillslut, morfar fick bestämma åt mig.
Why oh why drömmer jag drömmar som är utav dess like? I´m crazymotherfuckeryouknow!!!!! ;D


Skulle vilja beställa en Thailandsresa till Las Vegas tack, de ae saekert dae!

PUSS LOVE YOU VERY MUCH!♥♥♥

* * * * * *
17.20-
Dagen är ju inte slut än.. Nu har jag vilat en stund.. kikat på singelcoacherna och käkat ett paket nudlar.
Till min stora förvåning ringer det på dörren, en kvinna som ville låna en vinöppnare.. Suure. hon berättade att hon hälsade på sin väninna dörr i dörr med mig, som precis varit i paris och köpt massa vin. Sen så bjöd hon mig på ett stort glas rött vin.. Bordeaux.. De va gott, mmums! ;D

Livet leker och jag mår braaaa......! :)

Sakna!
 

Kommentarer
Postat av: Drömmen

men gumman då endel har det bra dem, slappt hela tiden,och du har kvällen (fullt) upp som vanlig haha Viva las thailand!!!ja står för kallaset om du är lika söt som du ser ut;) du skriver oerhört fint iaf måste jag säga, kanske kan man få dejta dig nån gång? bara du,jag,bert och berit? i så fall ring mig på 08-702 00 90 ciaoo

2006-11-02 @ 18:58:18
Postat av: Stina

"Jag minns när jag var ung... och då gjorde jag... För trettio år sen... Har jag berättat om när JAG..." Hahaha klockers:) Lite less redan... Vojvoj... GE MIG STYRKA!

2006-11-03 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback