Blött blött blött blött blött. Vänta, sa jag blött?

Mmmmmmmm heeeeeelg grrrrrr mjauuuuuuuuuuuu!

Whats up whats uuup hela yogasveerige himalaya yayayayayayy...?   ehhhhh?
Ja, fan vad skönt med heeeelg.
Idag är det ett äcklit pissväder minst sagt. Så fort jag öppnade dörren i morse och såg hur slaskigt det var så blev jag alldeles blöt om fötterna av blotta tanken att gå utomhus. Så jag tog bussen ( vilket resten av norra Europa verkade göra oxå.. den bussen.. samma buss.. den va proppad.. get it?)
Så fort jag anlände till klassrummet bjöd jag på en lite enklare form av strippning ( Dock enbart för ML som var den enda som befann sig där just då) En sko åkte av.. sedan en annan.. sedan den högra socken.. jag kavlade upp mina mmhh blöta ggggrrr byxben.. ohh.. that´s it! ;D Hehe!
Denna enkla strippning blev minst sagt mer eller mindre en trend för de flesta i klassrummet. Tillslut hade nästan alla utan skor på sig ;D

Vi hade redovisning.. om den destination vi hade utvecklat. Vi var bra denna gång.. vilken tur att Kris-Tina tog upp alla självmord som skedde i vår ort. Ett riktigt dragplåster ;) HEHE! ( Hm!?)

Sen gick jag till datasalen och gjorde Islam-frågorna  ( tidsfördriv igentligen, gruvade mig för att gå hem i plask och pöl, föl?) Hittade en plånbok ( eller börs som jag föredrar att säga) .. I den var det caaash, jippiii.... men det var ju Jesper Both´s (right?) :S Crap,aja....Skickade iväg ett snällt litet sms om att hans plånbok var i säkra händer.. Han kom ganska omgående och hämtade den. vadå, är jag untrustable ? ;)  Sen gick jag.. mot bussen som går mot mitt hem... som vanligt, just innan jag kommer fram till hållplatsen så passerar bussjäääääääveeeeeelnnnnnnnn.... Happ, det händer mig ju alltid... dom där bussarna jävlas med mig bra mycket...så började jag traska. Till min stora förvåning var det inte min buss som passerade.. utan den stannade så fint där just när jag lämnade hållplatsen. Happ, den missade jag självklart ändå. Traska hem, i plasket, fyfan vad jag blev blöt ( om fötterna) Jävla hata :< This is Norrland god damn it, då borde jag plunsa i djupsnö och frysa häcken av mig istället ju.

Nu är jag iaf hemma och har varit det någon timma. har hunnit käka tacopaj, gjort engeslakuppgifterna och studerat lite glosor. Gah, jag känner mig måttligt nöjd må jag säga ;D
Nu ska jag bara läsa artikeln i engelskaboken och skriva lite om den...

Ikväll kommer Tessan. Vi ska laga en määktig middag sen gå på bio.. Det lär nog bli Wallanders sista, "Hemligheten". Imorgon ska jag åka hem över dagen. Mormor fyller år. hade ju tänkt se volleyboll match med Halv-invalido och katten men det sket sig då :S På kvällen då? Hmmmm.. är inte så partysugen men ev. att det blir att dra till Stina på hennes lilla fest ;D

Sen så måste jag plugga in Norstedts europeiska turism ordboks-glosor som jag kuggade på totalt på Engelskatentan. Omtenta på måndag, yey :\

Har en requestbloggsnutt av GBG-Tomas ;)
Ska skriva att det var jättekul. Min kusin Jocke och hans kompis Tomas var på besök i sommras...
Dom fiskade. jag faskade med dom.. eller jag kollade på... jag spenderade alltså en hel del tid i skogen... JAG.. i skogen... Hmh :S  Ja, och så spelade vi beachvolleyboll... myste... hade de trevligt som tusans :) Welcome back boys :D

NU ÄR JAG INTE ROLIGARE ÄN SÅ HÄR...
För övrigt så blir det ändrade planer för kvällen... doh! :s

Idag ska jag hälsa till Frida hade jag tänkt. Hej Pite-Frida, du har inte riktigt alla hästar i hagen!
Det står en ponny utanför stan.. han vill jag ha! NU! ;) .. annars får du stanna på skolan...

Pusss och hej, togblåst tjej!

( det känns som en dröm.. en saga.. it´s for real and I loove it ;)   )


Kommentarer
Postat av: Emma

Fasen så bra du är på uttrycka dig=) din blogg är kanon!

2006-11-18 @ 09:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback