Björn, Rune, Påvel skulle rida en get..

Hahaha, det slog mig nyss vilka underbart fula namn vissa har i Norsjö.
Melker, Jerker, Anna-Märta, Stig-Ola, Påvel, Rune....Inga nämnda, inga glömda;)
 Yeah you name it ;) HAH!

Jag känner att jag har ett skrattanfall på ingående... lite jobbigt bara att ligga på golvet i sin ensamhet och vrida tarmarna av sig av skrattattak.. Får väl hålla det inne tills imorgon, kanske jag kan lätta upp stämningen i klassen med mitt ljuva skrattanfall ;)  ( Some of you know how they aaare)

igår såg jag Bio som sagt.. Den va ganska bra.. lite slö bara.. det ända som hände var i precis i slutet då dman fick veta vem mördaren var och då vissa tog livet av sig! (obs, läs inte min senaste blogg, där avslöjade jag vilken film det handlar om) ;)

Idag var det rättegång för dem.. böter, skyddstillsyn samtfängelse stod visst på schemat. Om man inte förstått vilket misstag det är innan man gör det är det nästan välförtjänat straff såhär i efterhand, tycker jag !

Linda påpekade mitt konstiga skriv och talspråk idag. Att jag skriver obegrupligt i min blogg ibland. Och inte fan är det bättre idag ;)

Jag längtar tills på fredaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!

Vi har några nya medlemmar i klassen. Marangutang, Fridangutang, Tinangutang & Carangutang.
En bunt av idioter rätt o slätt ;P


Det var en gång en björn, han härstammade från Jörn.
En dag skulle björn från jörn flyga, han åkte till flygplatsen
där var alla väldigt dryga.
Han checkade in sin sak, han bad dem placera den där bak,
han klev ombord,
" välkommen till vårt plan "moder Jord"
Han slog sig ned, i sitt knä fick han ett halvt ton ved
-"Ge mig lite till, ge mig nu, innan jag förvandlas till dill"
-"Ja min sköna böna, jag ska se vad jag har, om inte annat kan du få
en höna"
-"Jafan ge mig det du har, känn ingen brådska jag kan vänta i flera dar"
Förtiosju dagar senare landade han på Landvetter flygplats, där blev han
 mottagen av en dvärg vid namn Mats. Dom levde lyckliga i alla sina dar,
är sedan 45 år tillbaka gifta och driver en egen bar.
Snipp snapp snut, så var sagan slut!


Ibland har jag helt enkelt för lite att göra...

Idag ska jag hälsa till Nina hade jag tänkt!!!
Utan direkt motivering.. du e bra glad du ;) Sådeså ;)

Nu ska jag bada, vi får hoppas att det blir nog mycket vatten så jag slipper vada. 
Min anka ska få joina mig, den där gula söta, som jag döpt till Stig. Han är ganska vig!


PUSS!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback