Veckan som varit

 
Så var denna visit über. Suck :/
Fredag: Anlände på kvällskvisten. Fattaru passerade mig på Arlanda, oj, fattaru, eller hur, men dom är söta så what the heck;D Sedan blev det hemåkning. På vägen stannade vi upp i Uppsala och drog en max.are.. Sedan vidare mot min tillfällige sambo. Där drack vi några groggar och chillade. ->Sömn

Lördag: jadu, olikt mig så klev jag upp ur sängen(madrassen) kl tre på eftermiddan. Sweet..
Duschade osv, sen kom grabbgänget för lite xbox lirande och groggning. Tanken var att vi skulle laga Tacos o käka men Robin tokvägrade helt plötsligt...aja.. sedan vidare till nått pizzahak i Rickards uppoppade clio, där köpte jag en kycklingrulle, ville vara som Honken;D, åt mig och en calzone åt Robin.. sedan till någon killkompis till dem.
Där spelade dom xbox,igen och drack berusningsdrycker. När jag bivit smått lullig vågade jag mig på de enda två tjejer, förutom jag, som fanns där. Madde och Tina, as trevliga,men nyktra=) Efter ett tag körde vi lite ölspel, jag och grabbarna i köket. Det blev mitt fall, som vanligt. Kvällen i korta drag: Sprit i fulla muggar, vilning lite här och där, skönsång av Rickard och framför allt Robin (EH!), ölspelet med Tony, Honken och Robin, förbannelse av både det ena och det andra, blöta sockar, hemkörning, inbärning, avklädning av dess like, madrassen, decka-DÖD!

Söndag: vaknar, kliver upp, fortfarande vinglig på benen.. Hände väl inget speciellt denna dag.

Sedan så kom måndag,tisdag,och onsdag, what did I do? Spelade xbox... xbox...xbox...xbox...xbox.. Tennis. Så nu är jag bäst. Sedan var jag husfru till den ständigt övertidsjobbande grabben som äger lyan ;D

Onsdag kväll var ju som sagt sista kvällen. Då hade jag spejsat till det med lite finare mat och levande ljus, lite film och myspys. Vi åkte runt lite i Östhammar och kikade runt lite med räserjobbarbussen. Robin va smått stressad så när han skulle, efter något uppdrag i volvon, hoppa in i bussen igen, var han helt värdelös och stressad och på nått sätt missade insidan och föll ut ur bussen, baklänges. Ja DOG av skratt! Dog Dog Dog....

Torsdag: klev upp 04.45 :S Begav oss mot Uppsala busstation där jag blev avlämnad för att kliva  på bussen mot Norrtälje. Där hälsade jag på Bettan. Följde henne på lektion, käkade lunch, kikade in hennes lya och sedan, 12.35 var tanken att jag skulle hoppa på flygbussen mot Arlanda. Klockan blev 12.47 men ingen buss.. Paniken började stiga, ringde Bettan, så hon fick skjutsa mig till busstationen för att hoppa på 13.15-bussen. Måttligt stressad jag  var nu, när min incheckning skulle ske senast 14.40 och denna buss skulle ta 1 h 15 min. happ, hoppade på den, sedan ett snabbt bussbyte några mil senare. Anlände kl 14.30, frbaaannat stressad, vid terminal 4. Spraaaaang in, skrev ut min flygbiljett och ställde mig i incheckningskön som var låång. Nu var kockan alltså 14.36. GAH!!! Meeen, jag hann. On my own dessutom. Nu är jag stolt över mig själv ;D 

Sådär några timmar senare så sitter jag hemma i min skrubb och saknar sällskapet :\

Veckans It´s:
-" Jesus!" efter varje gasutsläpp Adde gjorde, vilket var ca 45.000/minuten.
-Robins ljuva sångstämma 
-Rickards lilla pruttbil
-Robin´s fall ur bilen helt klar.
-Tony & Robin´s försök att prata norrländska
- Addes nedkladdade läppglans-öga

Utgång imorrn ;D
Norsjöhemgång på lördag ;D
20 PÅ SÖNDAG ;D;D;D;D

like u even moore....

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sweety

haha vilka sjuka bilder men mer än så gjorde du väl iaf? hade du så tråkigt verkligen? stackare

2006-12-07 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback