Rymden-Julen-London-Jason-Tentor

Ja hallåhejhej!
Jullov nu. Skönt...
Sista tentan i onsdags.. i engelska.. den gick käpprätt åt h*vete... Helt santslöst.. jag Chansade på 95% av alla uppgifter. Men det kändes som att jag kunde det INNAN jag satt mig för att skriva..
Men tur iaf att jag kirrade flygbolagskodern iaf.

I onsdags hade jag RattaTaa Katt och Lady en liten goodbye eftermiddag tillsammans. Delade upp oss två och två och rusade stan för att hitta en julklapp åt varandra. Jag fick ett prinsessblock, godissmink och aptjocksockar med sånna där bäbisbromsduttar under,utvalt för dom tycker att jag är en prinsessa som älskar smink och är apa. Yeah ;D Tina fick Chockladcigaretter, godiständstickor, en apmålarbok och ett par höga pingvintrosor, allt för att hon hatar cigaretter och en gång hade ett par midjehöga jeans på skolan ;D Fiffigt brudar. Av oss fick dom en rosa vibrerande... ehm..... ska inte avslöja! Sedan for vi på CarlViktors och käkade tacobuffé, sedan åkte vi hem till mig och såg Sunes Jul och käkade glass med kolasås.  ;P

Igår kom jag hem till Norsjö för två veckors tid. Drog till Sessan på kvällen för att planera nyårs.
Jag är så himla stolt över oss två ;P De kommer att bli så grymt bra.

Det kommer att bli följande: Dagen börjar redan kl 12.00 för de inbjudna tjejerna på TT för lite tjejmys med bastu,bubbling, ansiktsmask osv...

Senare, vid 19.00 snåret så träffas hela gänget för att käka en trerätters middag, dricka drinkar och ha de riktigt trevligt. Lyxiga drinkar och skumpa bjuds så klart oxå på ;P

Snart är det ju juuul.. jag har absolut ingen julstämning för fem öre. Trist, men men...

Jag vill till rymden jag med ! :/

Jag är så arg på två personer med samma namn. Ena är dum i huvudet ibland. Jag hatar han, men jag tycker om han för mkt ( som KOMPIS)  för att be han dra åt helvette. Banden jag har till honom är obeskrivliga, på något konstigt vis. Skulle kunna ge mitt liv för människan. Men han har sårat mig så mycket så många gånger. Gör saker som han inte anser är en big of a deal men som jag blir jätteledsen över..  Den andre personen har blivit skum.. helt skum... mitt ♥egull... eller, var iaf. : //

Jag såg under granen tidigare ikväll.. där stod ett stort paket.. till mig.. Spännande ;P
Iår har jag faktiskt inte önskat mig något alls. Ska bli kul att se vad man får ;P

Jahapp, nu är man ifrån klassen i fem veckor, när vi ska ut på praktik efter jul... Hur ska jag klara mig utan Linda och Katt i tre veckor i staden !?!?!??!?! Jag gruvar mig faktiskt seriöst.. jag menar, vem ska jag hänga med.. kommer att bli så sjukt ensamt ;/ Får åka hem hit varje helg då..

Eventuella planer till London gror. Skulle va kul!!


I won't hesitate no more, no more
it cannot wait, i'm sure
There's no need to complicate
our time is short
it cannot wait, i'm yours


GOOOOOD JUUUUUUUUUL PÅÅÅÅ EEEEEEER!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback