Oherregud vilken kväll...............

 
Hmh, ja igår va ju teh night, som vi laddat för ett ganska bra tag. Sista festen med gänget innan vi skiljs åt i några veckor.
Kvällen började bra.. öppnade första cidern redan vid 4-snåret.
Halv6 kom Carro.. sedan droppade dom in en efter en.
Vi körde "Jag har aldrig" och " Snurra tändaren-Sanning eller konka" medans vi inväntade större delen av gänget...
Kattis tog konka och fick i uppdrag att springa ut på cykelvägen, sträcka upp armarna och skrika "JAAG ÖNSKA JAAAG VOOORE STRAAAAAAAAAIIIGGGHHHT" oJ,se kul de var, jag skrattade så det räckte. 
Senare dök Angi och Cebbe upp. Vi körde sångleken, och mitt lag var inte så jättehaj på det :/
Sedan så kom Pär.. och Pitekillarna... och då började festen på riktigt. Jävlar vilket fylleslag det blev.. Frida blev apkalas.. Linda med.. Kattis med.. ja alla var vi fulla som svin, ha ha.. Det ena ledde till det andra....sedan drog vi till Balzac. Både jag Linda och Kattis hade lite snefylla. När taxichauffören skulle släppa av oss så frågade jag m jag kunde hoppa ut på min sida ( mitt på vägen) men hon bad mig ta andra dörren.. satt och väntade på att Linda skulle kliva ur.. så jag frågade igen om jag kune få kliva ur på min sida fr det komme ju ingen bil. " men snälla du, du kaan väl kliva utpå andra sidan, hur svårt kan det va" Där tog min snefylla över. " Jävla taxichaufför, så jävla otrevlig, jag hoppas att jag aldrig behöver åka med dig igen *Kasta igen dörren* Jävla KÄRRING"  OJ oj oj.. Sedan när vi skulle gå in på balzac så stod jag sist av oss i kön. Vakten stängde dörren just framför mig när alla andra hade gått in. Happ, nämen kul.. sedan när de öppnade upp igen kläme han fast mig där bakom dörren. ÅH, mitt tålamod var iinte att leka med då.
Väl där inne dansade vi.. och gled omkring.. lite tjafs och så blev det.. och lite till.. Stina somnade på toaletten....Frida somnade redan innan hon hann få sig ut på krogen..
sen blev jag less, gav upp, hämtade ut min jacka och gick upp till taxin och åkte hem. Städade, diskade, skurade sen hoppa i säng.
Oj vilken kväll.. H a ha ha, den var ganska komisk. Mkt trevliga Pitekillar måste jag säga. Dom försökte dock lura mig hela tiden men jag gick inte på det.. så mkt... eller.. ja.....

Kvällens Haha:
Kattis " JAG ÖNSKA JAG VORE STRAAAAIGHT"
" Carkan, du är för fan ett sexorgan!!"

Dagens Hej till Sara Hasheer. Go-tjejen. :~D


Idag är de pluggning och tvättning som gäller med andra ord.



Kom hit.. nu.. baby :/

PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback