Måndag ;D

Jahadu idag är det visst måndag om jag inte minns fel.
Amadeusveckan har med andra ord börjat. 08.30-16.30 varje dag :/
Det är tuungt.. Men rätt skoj. Lära sig boka flygbiljetter ;D
Bara koder koder koder koder koder och engelska. ´Bahhhh...

Idag efter skolan mötte jag upp Sessan. Promenixade in till stan och tog oskulden på systembolagsinhandlingen. Mäktigt. Alla pratar om första gången då dom gör något pinsamt, men jag tror jag skötte mig bra ;D Eller, trodde man skulle absolut ställa alla flaskor o de små ringarna på varubandet så det var jag noga med ;D
Sedan gick vi på CNN och käkade en goood indisk middag som hon bjöd mig på, mumma ;D
Nu är vi hemma hos mig, dricker cider och planerar nyårs.
Idén är att hyra badhuset  under förmiddagen och ha ansiktsmask och bubbelbad där, sedan bege sig mot stället vi ska va på och käka en trerätters middag. En fest som går i temat Coctailparty med Dresscode, skjorta+slips och klänning plus en massa roliga lekar och fylla ;D
Vi tänkte att vi kanske blir kring 10 st med tanke på att många drar till fjälls, men vår gästlista består av 47 st i slutändan, he he, hoppla.

Nu Prison Break och sen soooova.. Ännu en amadeusdag imorgon. SAVE ME!!!!!!!!!!!




Luf ya!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback