Julen2006

..lider mot sitt slut. Så var glada julen slut slut slut.
Har haft en kanonjul. Även om jul inte alls känns samma sak nu som förut, då jag kunde bli helt deprimerad om min jul varit tråkig. Jag jobbade julafton, och juldagen, öppnade julklappar, åt god julmat,umgicks med de närmaste. Riktigt mysig helg ;-D

Och igår var det ju då hemvändarhotellet, som man kan kalla det. Då alla nuvarande och dåvarande Norsjöbor dricker sig fyyyyyll och går till hotellet för att rocka loss en schväng. 
Vi började kvällen hos Isa, en riktig tjejfest ( se
www.pixbox.se , användarnamn carkan)  
tokmysigt, sedan drog jag Carro och Johanna mot hotellet, där var de fooolk.. fick köa en jäkla stund, men väl där inne var dansgolvet MITT för resten av kvällen :-D
Jag och 4-5 andra tjejer ( minns inte vilka dom var) stod och dansa, och helt plötsligt från ingenstans föll alla samtidigt.. Ha ha, de va rätt kul nu när man tänker tillbaka på det.
Sedan dansade jag med Tina.. hon föll med.. ingen kunde hålla sig på benen helt enkelt ;-D

Idag mår jag som jag förtjänar, har plågsamt ömma fötter och mitt huvud skulle kunna säljas till något fattigt gatubarn, jag behöver det då inte.

Kommande vecka kommer att bestå av nyårsfixande. Skellefteå imorgon för att inhandla lite viktiga grejer, ev. träffa Christian ( det var väl ca femtiohundratretusenåttahundranio år sedan sist), handla något fint och så vidare. Kanske försöka ta hand om min lägenhet, som tydligen har tjätt avlopp så de stinker avlopp i hela lägenheten. Jag vågar nog inte återvända dit, stanken kommer att fräta mig jämns med frögatanmarken. UGH!

Nämen JAG LÄNGTAR TILL NYÅRS IALLAFALL! ;.-D

PUSSHOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback