Happy freakin´birthday to meeee ;D

Jaaaaaaaaaaaa idag är dagen D, min 20onde födelsedag, jippi!!
Nu kan jag äntligen säga att jag+systembolaget=Sant.

Helgen då?
I fredags mötte jag upp Erica och Linda på stan, gick o käka på Dallas sedan drog jag till Emil en sväng och kikade på parlamentet. Sedan hem och göra sig redo för fest hos mig.
Efter det drog vi ut på Nova. De va jäkla skoj måste jag säga ;D
Vi dansade häcken av oss och avslutade kvällen med en visit på Max, mums!

I lördags åkte jag Linda och Kisse hemåt mot Norsjö tidigt på morgonen. Där så slappade vi, käkade på Lilla Amir, och efter det var tanken att vi skulle gå hem till mig och käka tårta, men Tina hade absolut en sak hemma hos sig hon skulle visa till vilket pris som helst. Åh suck, ja ja jag följde väl med för att se grejen samtidigt som jag ringde Elin för att säga att hon kunde komma till mig och käka tårta.
-Hej, nu är vi klar, kom till mig o käka tårta..

- Men.. ehm.. fick precis sms av Tina där hon skrev att jag ka komma hem till henne nu..!?!??!?!

-Eh??? Vafan.. det är något lurt på G!

Kom dit och där hade dom dukat upp till ett äka barnkalas med ballonger och en rosa tårta och clownnäsor, ha ha så sött ;D
Sedan hem till mig och myste till vi somnade ;D

Idag väntas väl främmande här senare ikväll ;D

Helgens haha´s :
Kattis i fredags, pratade om att orka få sig upp ur sängen tidigt på morgonen:
 Åh, ja vi ska ju få oss upp i morgon med.
Jag: Nä, söder och innåt..
Kattis: va?? Upp ur sängen... fan vad omständig du är när du kliver upp, först ner i sängen sen inåt.
Jag: Ha ha ha, jaha jag trodde du menade få sig till Norsjö ;D
(30 min senare)
Kattis: Ahhh.. vi ska ju få oss upp imorgon..
Jag: NEJ, neråt och innåt...
 Haha missförstånd dubbelt upp.

Kattis kollar på Ericas finger som är lite misskapt. "NÄÄ fan va snuskigt, du kanske har kromosomer i det"
Ehhhhhhhh??

Detta har varit en bra helg. Veckan som kommer väntas en hel vecka med Amadeus biljettbokningssystem, BLÄ, och massa pluggning inför div. tentor och prov :{
Men på lördag är det premiärlördag på systemet och fetfest hos mig på kvällen,, de ska bli underbart ;D


PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback