Amadeus, min älskade Amadeus ;~[

Amadeus amadeus amadeus, oh älskade Amadeus. Vet inte hur många gånger jag nämnt det namnet de senaste veckorna. Och imorgon är Äntligen sista dagen för förbannade Amadeus.
Många undrar nu säkert vem denna förbannade Amadeus är.. jag skulle vilja säga Vad.. bara Vad ;D
Här är ett exempel av vad Amadeus har lärt mig under denna vecka.
1)Ae24decStoLon1900/ASK/CC*02jan07
2)SS2C3*11
3)Nm1Wikstrom/Karolina ms 1Landberg/Robin mr
4)APSTO091833040-H/p1
   APmobil/0738385644/p1
   APmobil/0709727483/p2
5)TKTL21DEC
6)ET


Såja.. Nu har jag bokat in mig och Robin på en resa till London från Stocholm den 24 December kl 19.00 i Businessklass med SAS. Dutti ;-D
Imorgon är det prov i detta.. O-ooow :S

Såg precis att det är 882 st som spanat in min blogg.. De är väl inte fyskam ;D Många nyfikna själar där ute i världen..



Åh jag längtar tills på LÖRDAG!
Så kommer Pite hit... och då är det fest så det baaaara smäller om det. Fröis184 !

Sen på måndag är det prov i Flygplatskoder, och på onsdag tenta i Engelska och redovisning om koreakonflikten i 15 min utan papper.. Smockat såhär innan jul :/

Idag va Linda dum.. Hon tog alla tuggummin jag skulle få :/
Fan va de snöade när vi skulle cykla hem idag. Helt sjykt ;D

SNART ÄR DET JUL!! Tjohooo..
Jag är för övrigt 20 nu oxå,vilket jag antar att ingen undgått.. ska handla på systemet på lördag, WEY!

Min granne gillar nog inte mig alls.. haha.. De verkar som de när man går ut från dörren på mornarna och han kommer ut samtidigt.. Men de gör inget, för han är inge vidare själv ;P Bara stör o stör o stör o stör på olägligaste tid..


Aja.. förjävla rolig blogg..

Sally, kom hem från P12 :/

Idag är de därför Sallys tur att få ett HejHej! ;D

HEJHEJ I like U girl, come home come home, vad är problemet?!?!?! ://

Kärlek ♥ till min respartnet helt klart ;) C U again...Soon..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback