No longer a Bloggjungfru

Jahopp, nu fick jag någon slags snilleidé att börja blogga, vilket verkar vara väldigt poppis på nätet nu.
Mellanålderns "fjortiscomunitylekplats" på internet maybe?;)

Jah, värmen kills me, jag blir tokig, jag avlider och dör på samma gång. Nu är kl 22.39 och jag avlider fortf.
Stackars alla klimakteriekossor som lider av värmeslag även om de är -20, ex. mamma, som råkar vara i denna sitsen nu;)

Nu är beachenhelgen över, och därmed sommaren. Men igentligen inte, de är ju en månad kvar, men alla inbokade aktiviteter är slut :\ Skönt, men endå trist.. Pengarna har flödat värre än någonsin och mitt samvete börja trilla långsamt ner.

För alla Norsjöbor, om även upplever Beachenhelgen, så var den nog mer underbar än någonsin ( förutom för två år sedan då jag träffade en dåvarande fling som jjag föll pladask för) de va en underbar lördagkväll/natt.) Anyways, fredagen va crazy.. Tatta och Dan´s infl. fest va magisk.. Väldans sommargrann och beachenfeelingen hade precis börjat. Utgång därefter och mycke dans. Lördagen va chill med massa beachvolley på dagen och kvällen ägde rum hos fröken Bettank för en liten avskedningsfest( hon drar söderut) sedan utgång, det var då så tänkt, meeen, jag och min nyfunna vän Sally ( vän till Dany och kompani som kom och partade med oss), vi åkte karuseller som aldrig förrrrrrrrrr, en pizza på  "Lilla Amir" sen sova sött i sängen ( efter de att jag ahde sovit en stund på köksstolarna, köksgolvet...)

De är väl som varje sommar, höjdpunkten under de varmaste och mest magiska månaderna på hela året. Vad har annars hänt? Stadsfeste, sommarstugefesten hos mig, PDOL, Korres stugfest. Det blev verkligen en kanonsommar.

What´s next? förhoppningsvis får jag plugga ihöst.. "Resor&Arrangemang". Vill verkligenverkligen gå det.. Om inte, kan jag förhoppningsis på nått sätt kirra ett lån och gå MakeUpartist(Hairstylist utb. men dom är iiiiiiiinte småbilliga ens. :S

Nu är det sängdax i mitt übervarma rum.
Godnatters pullor!

Ps. Min älskade barndoms drar som sagt southout på onsdag, Oh damn, I´m gonna miss that chick! DS.



PUSSTJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback