Hej igen!

Nu har jag bokat fast ett studentrum på 36,5 kvm i en tvåa tillsammans med någon jagvetintevem, men de blir nog toppen : )  Har även ringt runt massor för att höra om det finns någon lgnht att hyra men de är inte en dans på (t)rosor att hitta en. MEN då fann jag en billig insatslägenhet på Blocket för 35.000:-.. en STOR 1:a på Sunnanå, som jag ska kika på på Tisdag, ååh det känns helt galet att flytta! : ) Jag längtar så!
Imorgon stannar jag hos syrran i Skellefteå, där ska jag bo tills jag kan krypa in i min lilla håla på Frögatan. Packar väskan för fullt, massa massa massa kläder, feels strange att rensa rummet sitt.
Kikar runt för att hitta en Laptop dessutom. De blir mycke utgifter nu !! ;)

Puss och bus, snart en till utflyttad ur detta hus! / Hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback