Efter en vecka!

Jaa, nu har man gått skola en vecka. Trivs toppen i klassen. De flesta är så goa o glada.
Bor själv också, helt magiskt, Love it. Eller iof, jag delar en tvåa med nån Adam på 22 år (aka. Jesus för jag har upptäkt att han e kristen) som jag ännu inte träffat. Mitt emot mig bor Alexandra och Angie(två tjejer i klassen) dessutom, vilket är skönt, och gatan bortanför bor Linda och hennes tjej Kattis, vilket är ännu skönare för dom är så jäävla härliga och roliga tjejer, mitt nya hang-out, he he! :)

Ja, det är nog en spännande utbildning :) I vår ska vi åka utomlands en vecka. Det blir Mallis, Kreta,Turkiet eller Gran Canaria. Det ingår i utbildningen. Vi ska även en sväng till GBG i mars.

På måndag kommer en ny tjej till klassen. Nathalie. Exciting.

Ikväll ska jag träffa alla Norsjövänner på fest!;) Nice.

VI HÖRS PUSS TUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback