Det blev en helg i helgen också.

Ja, hej och hå!
Nu är vardagen tillbakas. Känns skönt på sitt lilla vis. En vit helg dessutom, det var på tiden men ack så mysigt det har varit:) Ska inte gå in på cad jag har gjort för det är inte mkt, men filmer har jag sett iaf! :)

Ja, natten till idag (ja, eller lördag) omkom två unga människor utanför Burträsk. Det får ju inte hända,nejnejnej! Ena, Tomas, var min tremening. Vad håller på att hända, känns som att det dör ungdommar hit och dit hela tiden. Mer och mer börjar jag inse hur tacksam man är över det man har.
För några månader sedan omkom en ung kille, även han min släkting, i en motorcykelolycka i Skellefteå. Hm, när är det min tur, det verkar vara Wikström-släkten som åker dit. Nä ursch...

Idag åkte mina två vänner Elin och Bettan till Magaluf, avundsjuk?nähe, tror du det? Jo, som fan!!!
Men om en månad är jag själv i värmen , eller ja, vid den här tiden hänger jag väl troligen på James Dean, Latino Club el. nått härligt uteställe som jag älskar! :) partyyy!!

Detta blir min 8:e, eller 9:onde visit i Turkey. Känner mig ganska hemma i Alanya nu,hehe
Jag vet, jag är knäpp, men jag hade inte tänkt följa med, men suget blev för stort. Nästa resa blir nån annanstans, jag lovar och lovar ! :)

Det blev tyvärr inte roligare än så denna gång, meen, sånt är livet ;)

PUSSTJUUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback