blood,soul and friendship baby

blood,soul and friendship baby

Hejhallo!
Idag har jag jobbat, faktiskt.. Inte så kul, men hey money is money!
Var trött som en kalvunge när ja kom hem, men kl 18.00 var det bestämt "dejt" med mina fräschingar på Petra´s för att avnjuta lite gofika och mat och träffas en sista gång innan pinglan from the åkargatan(bild ovan)  move from  town, i riktning mot Norrtälje. Vi hade köpt en söt liten låtsasblomma och ett kort där det stod " Vänner som du är sällsynta ( öppna kortet) Vi kommer att sakna diig" hon började gråta, aaw! Det var lite sorgsligt men tur att Sverige är ett litet land. Gonna feel empty without her :S

Nu har jag sett en halv film dessutom. The Boondock Saints.. Det är inte första ggn ja börjat se den men avslutat. Den känns som trög :S  Däremot håller jag på att ladda ner "Scary Movie 4", "John Tucker must die", "My super Ex-girlfriend". Spännandee!

Har fortf inte fått nått besked om skolan. It sucks! :\

Nu ska jag klunka i mig resten av min äppeljuice och sitta och nörda här en stund till.
TJING TJONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback