mitt lilla torp och jag

Vet ni vad min lilla dröm är? Förutom att hitta en stor ladugård byggd på stora stenblock som jag kan renovera om till bostadshus med höga trösklar och låga dörrkarmar..

....Ett litet torp i Småland. Ett yttepyttelitet utan vatten, utan el, utan toalett. Bara med en brunn, ett gulligt utedass och ett litet loft. Huuuur mysigt skulle inte det vara att tillbringa 1 månad varje sommar på sitt lilla torp i Småland?

Jag hittade det perfekta torpet. Det låg förvisso i Långserud (Don´t ask me, Värmland typ). Hur gulligt? Hur idylliskt? Jag dör en smula..


Som en liten sommardröm...

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Kul under soliga dagar kanske, men mindre kul i regn? :) Kram

2010-11-16 @ 22:14:59
Postat av: JennyLu

Det där lät drygt :/ Håller tummerna för att du hittar ditt drömtorp!

2010-11-16 @ 22:15:29
Postat av: Anonym

Ja definitivt. Är man där så sällan hinner man nog aldrig ledsna !:) Tack Jenny! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback