lata lördag är bästa lördagarna

Jag har tjuvstartat julen lite. Hade helst önskat att gå all in med julpyntning idag men jag blev rejält sågad av sambo att dra fram tomtar och diverse, men en, En ynka adventsstjärna fick jag igenom. Så nu är det 100%ig mysfaktor i köket.

Idag åt vi den bästa "inte orka laga middag"-middagen, bruschetta med lufttorkad skinka, salami, grönsaker, mozarella, färskt grillad landbröd med olivolja och vitlök, flingsalt, nymalen svartpeppar och en italiensk kryddmix över allting. Och ett glas Lindemans till. Mmmmm, Lördagslyx !
Ikväll har jag skruvat ner hatthyllan för att slipa den lite för att få lite shabby-känsla samt målat konsollerna som var svarta men numera vita, samt avverkat ett avsnitt av Ladies på Östermalm. Nu väntar sängen otåligt på mig!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback