lantliv i mina drömmar

Det är så frustrerande !!!!!! Jag blir lite galen. Jag är ju sådär galet intresserad av lantlig inredning. Mycket trä, gammalt, slitet, plåt, industrilampor ect.ect. Jag sitter dagligen och surfar runt på dessa ämnen och fantiserar av och till om hur jag vill inreda, bläddrar sönder mina Lantlivs-tidningar och målar upp varianter i mitt block på hur jag kan göra i hemmet.

I dessa stunder är det så extremt frustrerande att bo i en hyresrätt med delvis korkmatta, delvis allt för modernt trägolv. Jag vill ha rustiga golvplankor, låga dörrkarmar, höga trösklar och öppen planlösning. Det går åt helvette med mina inredningsplaner och jag får inte utlopp för min kreativitetet på det sättet jag hade önskat.

Så, ge oss alla pengar i världen och ett perfekt hus några km utanför stan, gärna med en gård och en ladugårdslänga som jag kan göra om till gäststuga och sommarloft.

(Biter sig i fingrarna!)
GAAAHHHHH!!



Och en lång och ståtlig karl, liggandes på sofflocket med en Whiskey i handen passar också in i det lantliga hemmet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback