Tatung, Tradera och Ananaspaj.

Helgen är påväg att ha gjort sitt och jag är nöjd över resultatet. Vi vid "barnbordet" åt Mangolian BBQ och hade en liten ät-tävling på Tatung igår, jag, Erica, Patrik och Fredrik. Det var Erica vs. Fredrik och jag vs. Patrik. Fredrik vann med hästlängder över syrran med 4 portioner mot tre, och jag och Patrik gick segrande ur vår lilla tävling med två portioner var. Tack för en god match. Sedan åkte vi till Ursviken och käkade Ananaspaj och glass. Nu är svulstandet över för denna gången och vi påbörjade denna söndag med ett hårt och svettigt träningspass.

Här är för övrigt lite bilder på mina Traderabud. Jag är nöjd! :)

 Tjejtidningar från 50-60-talet.
 Världens sötaste bordskalender
 Gamla bilder från Skellefteås busstation samt Västervik
 Gamla uttdrag ut någon bok
 Receptbok från 1927
 Toa-skylt
 Små lådor, design Lisbeth Dahl

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha vilka magiska saker du ropat in!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback