new york, stockholm, tokyo

God Morgon.
Sitter här, nyduschad och nyfixad och käkar min morgongröt. Ska in till stan på ett tag och träffa Emma och Bettan. Lunch. Waynes?

Jag har glömt att visa mina efterlängtade världstider. Nu har jag äntligen fått tummen ur att köpa 3 klockor och beställa skyltar från Reklam City.

Det här blev resultatet ( Fotade en och en, dom är inte sådär snea egentligen..)



Dock att tänka på, köp INTE klockor med sekundvisare. Det gjorde jag. Och det var kanske det mest osmarta draget jag gjort på väldigt länge. Speciellt när man inte ens kan ställa så att dom tickar i takt. Man bli smått störd, men man kan väl iof inte bli något man redan är.. ;)


Kommentarer
Postat av: Dan The Man

Snyggt, precis vad jag tänkt göra, och exakt de orterna dessutom. Letat runt som tokig efter inspiration och tips! ^__^

2010-12-28 @ 10:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback