känslor

Jag kom på en egen kategori under dessa Dag-kategorier. "Känslor just nu". Försöka komma på alla känslor man känner just nu.

" Förväntansfull " - Inför nästa helg. Min och Emmas fest ska bli så skoj. Jag känner mig dock smått stressad när jag inte har full koll. Men sån är jag. Kul att Fredriks bror kommer upp. Och kul att få klä ut sig för en gång skull. Jag hoppas och åter hoppas att vännerna är lika förväntansfulla som vi är. Lika peppade.

 

" Stressad inför framtiden", - Eller ja, det kanske lät lite drastiskt, då jag bara är 24 år. Men när jag låg i behandlingsstolen på salongen idag pratade jag med hon som fixade mina ögonbryn om hur branschen ser ut generellt. Har hört mig runt från olika håll hur det är för att få en helhetsuppfattning. Och summan av kardemumman är jag kommer att få Kämpa för att få en karriär. Mycke gratis jobb, mycke "jagande", mycke uppoffring, många att konkurrera mot. Skam den som ger sig.

" Trött " - Går jag och lägger mig Nu kommer jag att vakna upp superpigg allt för tidigt. Håll ut, Carro, håll uuut!

" Nyår? " - Undra vad som kommer att ske på nyår...!? Jag stannar typ hemma.

" Klänning till julafton? " - Ja, jag vet, det är en egenskap jag har, att planera allt för långt in i framtiden. Men nu är det ju julafton i svärföräldrarnas hem och då måste man ju anstränga sig lite.. ;P

" Skärpning Carro!!" - Jag har lite ångest över att jag är så dålig på att höra av mig till vänner som jag sällan träffar. Men jag TÄNKER PÅ ER, jag lovar!

" Nattjobb borde grävas ner!" - Jag hatar nattjobb. Inte utförandes i sig utan att man måste sova ensammen allt för mkt. Finns det något mysigare än att gå och lägga sig tillsammans och ligga och grubbla över vad framtiden kommer att visa..!? För visst är man som smartast där på kvällskvisten? ;)

" Pengaångest" - Varför kan inte kontot fyllas på lika enkelt som man tömmer det? Aj aj aj.


Typ sängen nu. Jag pallar inte va vaken längre. Jag ger upp. God Natt!


Kommentarer
Postat av: Tiny

Lovar du att du tänker på mej ibland???

2010-12-03 @ 17:26:17
Postat av: Anonym

Tina men giivet!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback