Det gäller att vara effektiv.

God Morgon.
Ibland är man lite väl hurtig på morgonkvisten. Vaknade kring halv9. Klev upp och satte på mig promenadkläderna för att sedan dra upp den där sjusovarn och säga att han ska me´på en promenad (nya  liv, inte nytt liv). Men vi begav oss till Jula & Rusta ist för att köpa färg och spackel och penslar och ny taklampa och lite därtill. Så nu har jag spacklat lilla rummet som vi ska göra om ( Mm, läste ni Jag!? Carolina! Hon!) och förhoppningsvis hinner vi påbörja projektet någotsånär innan jag åker till mamma och pappas stuga med moster mitt i dan´, och Freuds börjar jobba kl 14. Det lönar sig att ha en släng av ADHD ibland!;)

Jag har tagit lite före-bilder. Så småningom blir det väl några efter-bilder också, så jag kan lägga upp det här så får ni beskåda vårt fashinabla konstverk (Från latte-brunt till helvitt-WOW säger ni säkert nu...)
....eller så inte!

Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Låter som våran vardagsrums-makeover :) Spännande att se resultatet! Kram

2010-08-08 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback