"my dadie is fantastic "

Jag måste bara berätta om min fader som kan kasta ur sig ganska roliga kommentarer som formuleras på ett sätt att den tappar sin ursprungliga mening...

Han ringde mig idag (som alla andra dagar såklart) men han inledde samtalet ganska kul.

"Hej lilla gumman. Tänkte bara ringa och säga att, Vet du, jag satt och kikade runt på Ericas blogg och såg bild på du, Erica och Robert. Jag kom på att jag har tre barn!"

Bra pappa, att du upptäckte dina tre barn efter 23 år ;)

Givetvis menade han att han hade tre underbara barn, som han (lyckliga oss..) är väldigt duktig på att berätta.

Tack söt-pappa!


Imorgon drar vi en tvär-sväng till Örnsköldsvik över dagen för att vara chaufför till brorsan som har kommit på att han ska köpa sin 150nde bil. Hurraay!


Annars då..? Huvudet upp och snoppen ner? Bra, tack, hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade varit bättre med huvudet ned och snoppen upp. Tihitihi. Stördojag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback