where´s the party at?

Partytjejen har flyttat ur mig känner jag. För hur ofta festar man numera? Mer sällan än ofta helt klart. Men det är väldans skönt ändå.

Jag stannar i Norsjö över hela helgen så ikväll blir det hemmamys med mammi och pappi. Vi ska göra fruktsallad med limesås (creme fraische, florsocker & rivet limeskal), dricka teé och se MELLO.

I eftermiddag har jag suttit hos morfar i nästan två timmar. Hade lovat honom att lära han mormors gamla mobiltelefon som han nu övertagit. Och hur lätt tror ni att det är att lära en 88-åring att smsa? Det tog tid, tid och lite mer tid. Men jag har skrivit en riiktigt utförlig instruktion till honom och imorgon ska jag förhöra honom ;D

Jag känner att jag har feber i kroppen. Inte skönt. Men jag har då kommit lindigt undan med tanke på alla kräksjukeepedemier.

Vi hörs senare ikväll igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback