vår i stockholm ?

Nu var det 1,5 dag sedan som jag gjorde något av min blogg.... Men igår hann jag inte, jobbade f.m och när jag kom hem åkte vi direkt till Umeå för att äta middag hos min faster. När vi kom hem sökte jag jobb sen deckade jag. Idag har vi storrensat i mitt förråd ( De som är för fint för att slänga men som inte jag vill ha kvar ska jag visa senare...) och så har jag packat en resväska med kläder som Fredde får ta med. Så första flyttlasset går av stapeln-Idag!

Ikväll åker han hem och det känns ju lite trist. Men förhoppningsvis är det någon vänlig arbetsgivare som är intresserad av mig väldigt snart så jag får åka ner igen. Längtar. Väldigt mycket! Det känns som att våren är påväg mot Stockholm...?

Och dessutom.. så kommer Bettan snart hem. Då ska vi ta morgonpromenixer längs Mälarstrand bort mot Rålis och snacka gamla goda minnen i vårsolen. DET ska inte bli dåligt!

Nu ska jag se på Bachelor. Och gissa vem som började sura och gick ner...? Jag får nog kolla på det själv!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Eh, ATT vi ska! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback